El nostre principal actiu

CAMINS té el valor afegit que té, per l’equip que té. Cadascuna de les peçes que hi intervenen, són part d’un puzzle. Són necessàries i aporten qualitat humana, experiència, formació, diàleg, multidisciplinarietat i el més important: la premisa de que el nostre principal objectiu ets tu i el teu benestar en tots els aspectes.

Sóm un equip arrelat al món i a les nostres professions, és per això que ens coordinem amb l’exterior de forma fàcil i multidisciplinar. A més, tenim col·laboradors (neurologopedes, neuropsicòlegs, metges, terapeutes ocupacionals, psiquiatres, mestres, ortodoncistes…) que ens ajuden a que l’engranatge de CAMINS sigui encara més eficient i que el “treball en equip”, no sigui un tòpic.

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

MARIA CAMARERO PALLÍ
Direcció i Coordinació de CAMINS. Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 08-3660. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull.
Diplomada en Magisteri d’Educació Especial a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull.
Postgrau en Teràpia Miofuncional a ISEP (Institut Superior d’Estudis Psicològics) Centre vinculat a la Universitat de Vic.
Cursant Màster en Atenció Primerenca.

Té formació específica en Teràpia Miofuncional, Llenguatge, Dislèxia, Logopèdia i Odontologia, T.E.L, Atenció i detecció primerenca, Autisme, Dificultats Específiques d’Aprenentatge i Tecnologies aplicades a l’aprenentatge.

“Quan bufen vents de canvi, algunes persones aixequen murs, altres molints de vent”
(Proverbi Xinès)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

CARLA CEBRIAN MARÍN
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col 08-3987. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.
Re-titulació al Grau en Logopèdia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.
Màster Oficial en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge. Universitat Autònoma de Barcelona.

Té formació específica en Dislèxia i dificultats en la lecto-escriptura, funcions executives, competència matemàtica, problemàtiques d’aprenentatge en l’adopció, Teràpia Miofuncional, tecnologies aplicades a l’aprenentatge i Llenguatge oral i escrit.

“Si vols construir un vaixell, no començis per buscar fusta, tallar taulons o distribuir la feina, sino que primer has d’evocar en les persones l’anhel pel mar”
(Antoine de Saint Exupéry)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

RAQUEL VALLE
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 08-3996. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.

Té formació específica en Teràpia Miofuncional, valoració i tractament de la Disfàgia, Deglució Atípica, dificultats en la Parla i Llenguatge oral i escrit.

“Si puc somiar-ho, puc fer-ho”
(Walt Disney)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ANDREA GARCÍA CABRERA
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 19844. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona.

Té formació específica en avaluació i diagnòstic infanto-juvenil, teràpia cognitivo-conductual en trastorns i problemes de conducta i problemes emocionals (autoestima, ansietat, pors i fòbies…), entrenament en habilitats socials, tractament del Trastorn de Dèficit d’Atenció (TDA-H), altres dificultats d’aprenentatge i Trastorns de l’Espectre Autista (sistema PECS).

“L’essencial és invisible als ulls”
(Antoine de Saint-Exupéry)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

NEREA GONZÁLEZ RAMOS
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 22239. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Llicenciatura en Psicologia a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull.
Postgrau en malaltia crònica i trastorns del comportament infantojuvenil per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Postgrau en trastorns emocionals i psicopatologia legal infantojuvenil per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Té formació especifica en psicologia clínica infanto-juvenil: Atenció primerenca, Trastorns de l’estat d’ànim, trastorns de l’espectre autista juntament amb formació en grups d’habilitats socials i dificultats específiques de l’aprenentatge.

“Gaudir de la màgia dels petits detalls”

Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

ISMAEL FERNÀNDEZ NIETO
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 23739. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Graduat en Psicologia a la Universitat de Barcelona.
Màster en Psicologia General Sanitaria per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació y de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.

Té formació especifica en avaluació diagnòstic i tractament infanto-juvenil: Trastorns emocionals, Trastorns de conducta i Trastorns del desenvolupament neurològic. Així com formació en teràpia grupal en habilitats socials i expressió emocional.

“La vida sencera és una recerca de la bellesa. Però quan la bellesa es troba dins , la recerca acaba i un viatge preciós comença”
(Harshit Walia)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ESTER MARÍN CARRASQUET
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 08-3431. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia a la Facultat de Psicologia a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Té formació específica en alteracions de la lectoescriptura, discalcúlia i trastorn de llenguatge. Formació específica en Sistema PECS. Entrenadora acreditada del mètode Glifing.

“Aixeca’t, respira, somriu i segueix endavant”

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

CLÀUDIA PÉREZ SORONELLAS
Unitat de Psicopedagogia i Dificultats de l’Aprenentatge

Graduada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona (UB).

Màster en Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Formació específica en estratègies educatives, piscopatologia en la infància i la adolescència, i trastorns de la parla i el llenguatge.

“L’aleteig de les ales d’una papallona es pot sentir a l’altra punta del món”
(Proverbi xinès)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ONA GOMIS ZALAYA
Unitat de Psicologia i Dificultats de l’Aprenentatge

Nº Col. 23953. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Graduada en Psicologia a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport, Blanquerna. Universitat Ramon Llull.

Màster en Psicologia General Sanitària per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport, Blanquerna. Universitat Ramon Llull. Postgrau de Psicopatologia Infanto-Juvenil i d’Adults per la Universitat de Barcelona. Cursant doctorat de Psicologia: intervenció domiciliària individual i familiar per a trastorns mentals severs.

Formació específica en avaluació, diagnòstic i tractament infanto-juvenil; trastorns de l’aprenentatge (formació en reeducacions psicopedagògiques), TDAH, trastorns de l’estat d’ànim, trastorns conductuals, i intervenció en el sistema familiar.

“Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix.”
(Albert Einstein.)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

LAURA CERRILLO GIL
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

N°Col 08-3934. Membre del Col.legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Graduada en Logopèdia per la Universitat Autònoma de Barcelona i la Hogeschool van Lessius. Diploma d’especialització en Teràpia Miofuncional per la EPL – Hospital Sant Pau. Màster oficial en Intervenció terapèutica assistida amb animals (cavalls, dofins i gossos) per la Universitat de Barcelona. Màster oficial en Salut Pública i Nutrició Clínica per la Universitat Oberta de Catalunya.

Formació en disfàgia per la Universitat Politècnica de Catalunya, ortodoncia per Odontocat, sistema PECS, PROMPT i Glifing i noves tecnologies d’anàlisi acústica i electroestimulació. Nivell II de Kinesiotapping per a Logopedes. Formadora de formadors, docent col.laboradora a les Universitats Gimbernat- Cantabria. Experiència en diagnòstics i reeducacions per dificultats d’aprenentatge.

“L’educació és l’arma més poderosa per canviar el nostre món”
(Nelson Mandela)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

LAURA SANSA
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 23740. Membre del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC).

Graduada en Psicologia per la Universitat de Barcelona.
Màster en Psicologia General Sanitària per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport Blanquerna – Universitat Ramon Llull.

Cursant Grau en Mestre d’Educació Primària per la Universidad Internacional de la Rioja.

Té formació específica en avaluació, diagnòstic i tractament infanto-juvenil: trastorns de l’aprenentatge i TDAH (reeducacions psicopedagògiques), trastorns del desenvolupament (retard en el llenguatge), així com en dificultats emocionals i de l’estat d’ànim (ansietat, pors i autoestima).

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ANNA CAMPS BARJAU
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Núm col, 19200. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya.

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona.

Màster en Logopèdia Infantil per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació específica en trastorns del neurodesenvolupament i atenció precoç, en específic del Trastorn de l’Espectre Autista (Hanen, Denver, SCERTS, PECS, curs d’atenció conjunta de la Gina Davies). Especialista en comunicació i intervenció en context natural

Formació en trastorns d’aprenentatge.