El nostre principal actiu

CAMINS té el valor afegit que té, per l’equip que té. Cadascuna de les peçes que hi intervenen, són part d’un puzzle. Són necessàries i aporten qualitat humana, experiència, formació, diàleg, multidisciplinarietat i el més important: la premisa de que el nostre principal objectiu ets tu i el teu benestar en tots els aspectes.

Sóm un equip arrelat al món i a les nostres professions, és per això que ens coordinem amb l’exterior de forma fàcil i multidisciplinar. A més, tenim col·laboradors (neurologopedes, neuropsicòlegs, metges, terapeutes ocupacionals, psiquiatres, mestres, ortodoncistes…) que ens ajuden a que l’engranatge de CAMINS sigui encara més eficient i que el “treball en equip”, no sigui un tòpic.

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

MARIA CAMARERO PALLÍ
Direcció i Coordinació de CAMINS. Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 08-3660. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull.
Diplomada en Magisteri d’Educació Especial a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull.
Postgrau en Teràpia Miofuncional a ISEP (Institut Superior d’Estudis Psicològics) Centre vinculat a la Universitat de Vic.
Cursant Màster en Atenció Primerenca.

Té formació específica en Teràpia Miofuncional, Llenguatge, Dislèxia, Logopèdia i Odontologia, T.E.L, Atenció i detecció primerenca, Autisme, Dificultats Específiques d’Aprenentatge i Tecnologies aplicades a l’aprenentatge.

“Quan bufen vents de canvi, algunes persones aixequen murs, altres molints de vent”
(Proverbi Xinès)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

CARLA CEBRIAN MARÍN
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col 08-3987. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.
Re-titulació al Grau en Logopèdia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.
Màster Oficial en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge. Universitat Autònoma de Barcelona.

Té formació específica en Dislèxia i dificultats en la lecto-escriptura, funcions executives, competència matemàtica, problemàtiques d’aprenentatge en l’adopció, Teràpia Miofuncional, tecnologies aplicades a l’aprenentatge i Llenguatge oral i escrit.

“Si vols construir un vaixell, no començis per buscar fusta, tallar taulons o distribuir la feina, sino que primer has d’evocar en les persones l’anhel pel mar”
(Antoine de Saint Exupéry)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

RAQUEL VALLE
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 08-3996. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.

Té formació específica en Teràpia Miofuncional, valoració i tractament de la Disfàgia, Deglució Atípica, dificultats en la Parla i Llenguatge oral i escrit.

“Si puc somiar-ho, puc fer-ho”
(Walt Disney)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ANDREA GARCÍA CABRERA
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 19844. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona.

Té formació específica en avaluació i diagnòstic infanto-juvenil, teràpia cognitivo-conductual en trastorns i problemes de conducta i problemes emocionals (autoestima, ansietat, pors i fòbies…), entrenament en habilitats socials, tractament del Trastorn de Dèficit d’Atenció (TDA-H), altres dificultats d’aprenentatge i Trastorns de l’Espectre Autista (sistema PECS).

“L’essencial és invisible als ulls”
(Antoine de Saint-Exupéry)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

NEREA GONZÁLEZ RAMOS
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 22239. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Llicenciatura en Psicologia a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull.
Postgrau en malaltia crònica i trastorns del comportament infantojuvenil per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Postgrau en trastorns emocionals i psicopatologia legal infantojuvenil per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Té formació especifica en psicologia clínica infanto-juvenil: Atenció primerenca, Trastorns de l’estat d’ànim, trastorns de l’espectre autista juntament amb formació en grups d’habilitats socials i dificultats específiques de l’aprenentatge.

“Gaudir de la màgia dels petits detalls”

Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

ISMAEL FERNÀNDEZ NIETO
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 23739. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Graduat en Psicologia a la Universitat de Barcelona.
Màster en Psicologia General Sanitaria per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació y de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull.

Té formació especifica en avaluació diagnòstic i tractament infanto-juvenil: Trastorns emocionals, Trastorns de conducta i Trastorns del desenvolupament neurològic. Així com formació en teràpia grupal en habilitats socials i expressió emocional.

“La vida sencera és una recerca de la bellesa. Però quan la bellesa es troba dins , la recerca acaba i un viatge preciós comença”
(Harshit Walia)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

SARA DE HARO TRAPERO
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 23322. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Graduada en Psicologia a la Universitat de Barcelona.
Postgrau Expert en TDAH, Trastorns d’Aprenentatge i Trastorns de Conducta per la Fundació ADANA.

Té formació especifica en avaluació, diagnòstic i intervenció infanto-juvenil: TDAH, Trastorns de l’Aprenentatge, Altes Capacitats, Trastorns Emocionals i Trastorns de Conducta. Així com formació en reeducacions psicopedagògiques, teràpia grupal en Habilitats Socials i Educació Emocional.

“Sigues el canvi que vols veure al món.”
(Mahatma Gandhi)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ESTER MARÍN CARRASQUET
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 08-3431. Membre del Col·legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Diplomada en Logopèdia a la Facultat de Psicologia a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Té formació específica en alteracions de la lectoescriptura, discalcúlia i trastorn de llenguatge. Formació específica en Sistema PECS. Entrenadora acreditada del mètode Glifing.

“Aixeca’t, respira, somriu i segueix endavant”

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

CLÀUDIA PÉREZ SORONELLAS
Unitat de Psicopedagogia i Dificultats de l’Aprenentatge

Graduada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona (UB).

Màster en Dificultats de l’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Formació específica en estratègies educatives, piscopatologia en la infància i la adolescència, i trastorns de la parla i el llenguatge.

“L’aleteig de les ales d’una papallona es pot sentir a l’altra punta del món”
(Proverbi xinès)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ANA MIRALLES FUSTÉ
Unitat de Psicologia i Dificultats d’Aprenentatge

Nº Col. 17787. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona.

Formació específica en:
Diagnòstic i tractament infanto-juvenil en trastorns d’aprenentatge (Dislèxia, TDAH…)
Atenció Precoç: diagnòstic i tractament en trastorns del desenvolupament (retard global, retard del llenguatge, Trastorn de l’Espectre Autista…). Orientació familiar en criança, dificultats de conducta i estimulació a la llar.
Acreditació clínica en ADOS-2 (Autism Diagnostic Observational Schedule 2) i ADI-R (Autism Diagnostic Interview – Revised). Instruments diagnòstics estandarditzats específics per Trastorn de l’Espectre Autista.

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

ONA GOMIS ZALAYA
Unitat de Psicologia i Dificultats de l’Aprenentatge

Nº Col. 23953. Membre del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya (COPC).

Graduada en Psicologia a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport, Blanquerna. Universitat Ramon Llull.

Màster en Psicologia General Sanitària per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport, Blanquerna. Universitat Ramon Llull. Postgrau de Psicopatologia Infanto-Juvenil i d’Adults per la Universitat de Barcelona. Cursant doctorat de Psicologia: intervenció domiciliària individual i familiar per a trastorns mentals severs.

Formació específica en avaluació, diagnòstic i tractament infanto-juvenil; trastorns de l’aprenentatge (formació en reeducacions psicopedagògiques), TDAH, trastorns de l’estat d’ànim, trastorns conductuals, i intervenció en el sistema familiar.

“Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix.”
(Albert Einstein.)

Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

LAURA CERRILLO GIL
Unitat de Logopèdia i Dificultats d’Aprenentatge

N°Col 08-3934. Membre del Col.legi Oficial de Logopedes de Catalunya (CLC).

Graduada en Logopèdia per la Universitat Autònoma de Barcelona i la Hogeschool van Lessius. Diploma d’especialització en Teràpia Miofuncional per la EPL – Hospital Sant Pau. Màster oficial en Intervenció terapèutica assistida amb animals (cavalls, dofins i gossos) per la Universitat de Barcelona. Màster oficial en Salut Pública i Nutrició Clínica per la Universitat Oberta de Catalunya.

Formació en disfàgia per la Universitat Politècnica de Catalunya, ortodoncia per Odontocat, sistema PECS, PROMPT i Glifing i noves tecnologies d’anàlisi acústica i electroestimulació. Nivell II de Kinesiotapping per a Logopedes. Formadora de formadors, docent col.laboradora a les Universitats Gimbernat- Cantabria. Experiència en diagnòstics i reeducacions per dificultats d’aprenentatge.

“L’educació és l’arma més poderosa per canviar el nostre món”
(Nelson Mandela)